To-do list (oppfølging) (2)

Torsdag:
Jobbe (7-1430) ✔
Dra på møte hos Mastiff (1600) ✔
Lese min 30 sider ✔

Fredag:
Jobbe (7-1430) ✔
Kjøre pappa til flyplassen (1830) ✔
Lese min 20 sider ✔

Lørdag:
Prøve å gå tur (dumme kneet…) Ble tur til Sverige istedenfor!
Lese min 40 sider ✔
Vaske tøy Flyttet til søndag

Søndag:
Lese min 40 sider Holder på! Mistet oversikten, men tror jeg har klart det! ✔
Ta oppvasken (siden den dumme oppvaskmaskinen ikke funker!) ✔ Det vil si, jeg begynte, så fikk jeg beskjed om at jeg gjorde det «feil», så da overlot jeg den oppgaven til personen som ga meg den beskjeden!!!

Legg igjen en kommentar

